Subject: FW: Liiklusväline teabevahendi paigaldamise taotlus - Kiia – Vääna-Viti tee km 6,79
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 14:12:30 +0200

Saatja: Kadri Orusalu <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 6. veebruar 2025 13:56
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Liiklusväline teabevahendi paigaldamise taotlus - Kiia – 
Vääna-Viti tee km 6,79

Tere,

Saadan taotluse.

Plakt tõstetakse lähipäevil ümber, sinna kus kollasega märgitud kastike 
aial.

Tervitades

Kadri

Kadri Orusalu

Turundusspetsialist | UUS MAA

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <tel:+3725201049> +372 520 1049

 <https://www.facebook.com/uusmaakinnisvarabyroo> Facebook / 
<https://www.instagram.com/uus_maa_realestate> Instagram / 
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa> Linkedin / 
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate> TikTok / 
<https://www.youtube.com/@uusmaa20> Youtube

 <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/> Liitu Uus Maa uudiskirjaga!

On 6. Feb 2025, at 12:17, Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Asulavälisel teel, nagu kõnealune koht on, saab loa taotleda vähemalt 12 
meetri kaugusele riigiteest

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Kadri Orusalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 6. veebruar 2025 12:04
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Liiklusväline teabevahend

Tere uuesti :)

Ma hakaksin mõtlema ja tegelikkuses kui luba taotleda, siisi ju saab kenasti 
ka olemasoelvasse asukohta loa.

Kui rekaamitakse sama mõõdavat objketi, siis peaksite ju loa väljastama - on 
ju nii.

Tervitades

Kadri

Kadri Orusalu

Turundusspetsialist | UUS MAA

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <tel:+3725201049> +372 520 1049

 <https://www.facebook.com/uusmaakinnisvarabyroo> Facebook / 
<https://www.instagram.com/uus_maa_realestate> Instagram / 
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa> Linkedin / 
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate> TikTok / 
<https://www.youtube.com/@uusmaa20> Youtube

 <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/> Liitu Uus Maa uudiskirjaga!

On 6. Feb 2025, at 11:54, Kadri Orusalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere, Jaan!

Aitäh märkamast. Tegu meie uue maakleriga ja saadan talle nfo kohe edasi.

Palun paigaldada tal plakari ringi.

Kas siia kus sinine ringike, tohiks panna, see jääb suurest teest kaugemale.

Parimate soovidega

Kadri Orusalu

Kadri Orusalu

Turundusspetsialist | UUS MAA

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <tel:+3725201049> +372 520 1049

 <https://www.facebook.com/uusmaakinnisvarabyroo> Facebook / 
<https://www.instagram.com/uus_maa_realestate> Instagram / 
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa> Linkedin / 
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate> TikTok / 
<https://www.youtube.com/@uusmaa20> Youtube

 <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/> Liitu Uus Maa uudiskirjaga!

On 6. Feb 2025, at 11:50, Uus Maa Kinnisvarabüroo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

From: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 6. veebruar 2025 10:19
To: Uus Maa Kinnisvarabüroo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Liiklusväline teabevahend

Tere

Teie andmetega liiklusväline teabevahend on paigaldatud ilma riigitee 
omanikuga kooskõlastamata riigitee nr 11410  Kiia – Vääna-Viti tee km 6,79 
kaitsevööndisse sõidutee äärest 6,5 meetri kaugusele. Riigitee kaitsevöönd 
ulatub äärejoonest 30 meetri kaugusele.

Eelkirjeldatud  liiklusvälised teabevahendid on vastuolus Liiklusseaduse § 
53 . Nimetatud paragrahvi lõige 1 järgi annab liiklusvälise teabevahendi 
paigaldamise loa tee kaitsevööndisse tee omanik.

Liiklusvälise teabevahendi omavolilise paigaldamisega seotud väärteo 
kohtuväline menetleja on liiklusseaduse kohaselt Transpordiamet. Teele või 
tee kaitsevööndi alale liiklusvälise teabevahendi paigaldamise eest tee 
omaniku loata karistatakse juriidilist isikut Liiklusseaduse § 2615 lõige 2 
kohaselt rahatrahviga kuni 3200 eurot.

Kohustame Teid  eemaldama eelpool nimetatud teabevahendid liiklusseaduse § 
53 lõige 8 alusel riigitee kaitsevööndist hiljemalt 09.02.2025. a. Juhul kui 
ette antud tähtajaks ei ole teabevahendit eemaldatud ja sellest 
Transpordiametit teavitatud siis korraldab teabevahendi eemaldamise sama 
paragrahvi lõike alusel Teie kulul Transpordiamet.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.